Top

Klantenservice

Hieronder behandelen wij de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan, neem dan even contact met ons op via het contactformulier.

Hoe kan ik betalen? 

Betalen op MinuteMirth.NL kan veilig met iDEAL via je eigen vertrouwde bankomgeving. Daarnaast kun je desgewenst met PayPal, MisterCashDirectEBanking of Sofortbanking betalen. Het is ook mogelijk om te betalen met je Visa, Master of Maestro creditcard. Het voordeel van deze betaalmethoden is dat je bestelling direct bevestigd wordt en dat de producten in principe dezelfde dag nog verzonden kunnen worden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  • Nederland: € 3,95
  • België en Duitsland: € 5,95
  • Overige landen in Europa: € 14,95
  • Australië, Nieuw-Zeeland en de Verenigde Staten: € 14,95
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt? 

Op werkdagen wordt je order op de dag van de bestelling verwerkt en kan je bestelling dus binnen 24 uur bij jou geleverd worden (mits je bestelling voor 16.00 uur is geplaatst). Voor verzendingen buiten Nederland moet je rekening houden met een langere afleverperiode. Op niet-werkdagen worden bestellingen de eerstvolgende werkdag verwerkt. De snelheid van de levering is afhankelijk van PostNL.

Ik heb een T-shirt besteld, maar de print wijkt licht af van de foto in de webshop. Hoe kan dit?

De T-shirts kunnen onderling afwijken qua kleur, print en techniek, aangezien alle t-shirts voor een deel handgemaakt zijn. De geleverde t-shirts kunnen dus lichte afwijkingen vertonen ten opzichte van de afgebeelde t-shirts in de webshop, maar zo heb je in elk geval wel een uniek T-shirt!

Ik wil een T-shirt bestellen en een kleur selecteren, maar ik zie niet welke foto welke kleur is. Hoe werkt dit?

De genoemde kleur in het dropdown menu is de kleur van het T-shirt zelf en niet van de opdruk. In sommige gevallen kan dit tot verwarring leiden, omdat bepaalde T-shirts uit twee kleuren bestaan (bi-colour dyeing). De genoemde kleur is dan de kleur die zichtbaar is aan de binnenkant van het kraagje. Bij twijfel kun je altijd even een mailtje sturen via het contactformulier

Ik wil mijn product graag ruilen. Kan dit? 

Producten kunnen zonder opgaaf van redenen binnen 14 kalenderdagen geruild worden, mits het artikel in de originele en ongeopende verpakking zit en tevens onbeschadigd en ongebruikt is. De retournering kun je aanmelden via het herroepingsformulier en na akkoord opsturen naar Minute Mirth, Marktmeesterstraat 102, 1315 GH Almere. De verzendkosten van de retournering zijn voor de koper. Zodra het artikel in goede staat bij ons is binnengekomen - of zodra je ons een verzendbewijs van de retourzending hebt overhandigd - ontvang je het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. 

Let op: zorg er bij het passen altijd voor dat je de verpakking van het product niet beschadigt! Voor retouren met beschadigde of gescheurde verpakkingen en/of losgeknipte of ontbrekende labels en kaartjes wordt per item € 4,95 aan administratiekosten in rekening gebracht. Dit bedrag wordt ingehouden op de originele aankoopsom.  Producten die zelf beschadigd zijn, worden in het geheel niet teruggenomen. 

Het artikel dat ik wil kopen is uitverkocht. Wat nu? 

Omdat wij niet aan dropshipping doen, hebben wij in principe al onze producten direct op voorraad. Dit betekent dat ze soms tijdelijk uitverkocht kunnen zijn. Uiteraard doen wij ons best om dit te voorkomen!

Als je een product wilt kopen dat momenteel is uitverkocht, kun je een e-mail sturen via het contactformulier. Vermeld hierbij om welk product het gaat en we zullen ons best doen om dit artikel versneld weer op voorraad te krijgen.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar kan ik deze vraag stellen? 

Als je vraag hierboven niet behandeld is, kun je je vraag via het contactformulier stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.